Jak začít prodávat na Projectwave?
Celý návod od registrace až po přidání nabídky si můžete pustit na Youtube:
Nebo si ho můžete přečíst zde:
Vytvořte si profil
Registrace
K vytvoření profilu na Projectwave se potřebujete nejprve registrovat jako prodejce.
Pokud jste se už registrovali jako kupující, vyplňte ještě registraci pro prodejce a bude vám přidělen přístup do panelu prodejce.
Nastavení profilu
V panelu prodejce můžete nastavit svůj profil.
Vyplňte všechny důležité informace jako jsou fakturační údaje a číslo účtu, na které vám bude zasílána výplata.
Doplnění popisu a fotografie není povinné, zvyšuje se tím však Vaše šance, že službu někdo zakoupí.
Tip: Jak si založit profil, který bude prodávat?
Popis V této sekci můžete popsat:
nebo cokoliv jiného, s čím byste se chtěli podělit s návštěvníky webu a je relevantní pro Vaše potenciální klienty. | Fotografie Doporučujeme použít vaše foto, logo vaší firmy nebo obrázek, který reprezentuje to, co nabízíte. Prosíme, abyste nepoužívali fotky jiných osob nebo fotky, které vám nepatří. |
Vždy doporučujeme zachování profesionality.
Založte nabídku
- V sekci Nabídky přidejte novou nabídku pomocí tlačítka “+” .
- Vyplňte informace o tom, co nabízíte
- Název služby
- Kategorie (vyberte maximálně dvě kategorie)
- Cena (může být celková nebo za hodinu)
- Popis služby
- Obrázky
- Doba dodání (v záložce Vlastnosti)
- Hodinová sazba ano/ne (v záložce Vlastnosti)
3. Čekejte na schválení
Nové nabídky se snažíme schvalovat co nejdříve, v řádu hodin. Po schválení se nabídky ihned objeví v katalogu služeb a návštěvníci webu je mohou zakoupit.
Tip: Jak založit nabídku, která bude prodávat?
Dejte si záležet s názvem a výběrem obrázku Název a náhledový obrázek, bude rozhodující pro to, aby uživatelé vaší nabídku rozklikli. | Buďte konkrétní Popište, co přesně uživatel po zakoupení Vaší služby obdrží, jaké budou výstupy Vaší práce, v jaké formě bude práce předána nebo jestli je součástí konzultace či počet možných revizí. | Nahrajte více obrázků Uživatelé si mohou udělat lepší představu, pokud nahrajete více obrázků s ukázkami Vaší práce. |
Tip: Jaké použít obrázky?
Ideální jsou obrázky zobrazující vaši tvorbu, pokud je máte. Můžete ale také vytvořit infografiku (k tomu poslouží např. Canva) nebo nahrát fotografie z fotobanky (placené - např. Adobe Stock, neplacené - např. Unsplash nebo Pexels. |