9/9

Jak začít prodávat na Projectwave?

Celý návod od registrace až po přidání nabídky si můžete pustit na Youtube:




Nebo si ho můžete přečíst zde:

Vytvořte si profil

Registrace

K vytvoření profilu na Projectwave se potřebujete nejprve registrovat jako prodejce.



Pokud jste se už registrovali jako kupující, vyplňte ještě registraci pro prodejce a bude vám přidělen přístup do panelu prodejce.


Nastavení profilu

V panelu prodejce můžete nastavit svůj profil. 

Vyplňte všechny důležité informace jako jsou fakturační údaje a číslo účtu, na které vám bude zasílána výplata.

Doplnění popisu a fotografie není povinné, zvyšuje se tím však Vaše šance, že službu někdo zakoupí. 

Tip: Jak si založit profil, který bude prodávat?

Popis

V této sekci můžete popsat:

  • Vaše zkušenosti
  • V čem spočívá Vaše odbornost
  • Projekty, na které jste pyšní
  • Konkrétní výsledky, které jste svým zákazníkům přinesli

nebo cokoliv jiného, s čím byste se chtěli podělit s návštěvníky webu a je relevantní pro Vaše potenciální klienty.

Fotografie

Doporučujeme použít vaše foto, logo vaší firmy nebo obrázek, který reprezentuje to, co nabízíte. 

Prosíme, abyste nepoužívali fotky jiných osob nebo fotky, které vám nepatří.

Vždy doporučujeme zachování profesionality.

Založte nabídku

  1. V sekci Nabídky přidejte novou nabídku pomocí tlačítka “+” .
  2. Vyplňte informace o tom, co nabízíte
    • Název služby
    • Kategorie (vyberte maximálně dvě kategorie)
    • Cena (může být celková nebo za hodinu)
    • Popis služby
    • Obrázky
    • Doba dodání (v záložce Vlastnosti)
    • Hodinová sazba ano/ne (v záložce Vlastnosti)

3. Čekejte na schválení 

Nové nabídky se snažíme schvalovat co nejdříve, v řádu hodin. Po schválení se nabídky ihned objeví v katalogu služeb a návštěvníci webu je mohou zakoupit. 

Tip: Jak založit nabídku, která bude prodávat?

Dejte si záležet s názvem a výběrem obrázku 

Název a náhledový obrázek, bude rozhodující pro to, aby uživatelé vaší nabídku rozklikli. 

Buďte konkrétní

Popište, co přesně uživatel po zakoupení Vaší služby obdrží, jaké budou výstupy Vaší práce, v jaké formě bude práce předána nebo jestli je součástí konzultace či počet možných revizí.

Nahrajte více obrázků

Uživatelé si mohou udělat lepší představu, pokud nahrajete více obrázků s ukázkami Vaší práce.

Tip: Jaké použít obrázky?

Ideální jsou obrázky zobrazující vaši tvorbu, pokud je máte. Můžete ale také vytvořit infografiku (k tomu poslouží např. Canva) nebo nahrát fotografie z fotobanky (placené - např. Adobe Stock, neplacené - např. Unsplash nebo Pexels.