9/9

Zákaznická podpora: Obsluha chatu nebo e-mailu

600  /hod
+
Doba dodání (ve dnech)7 Hodinová sazba
Ahoj, jsem Kamila Pavlíčková a už přes 10 let pomáhám firmám s marketingem. Ať už potř...

Description

Hledáte spolehlivou zákaznickou podporu? Pomůžu vám zajistit rychlou a profesionální komunikaci přes chat nebo e-mail. Díky zkušenostem z marketingu a jednání s klienty, partnery i agenturami dokážu efektivně řešit dotazy a problémy se zaměřením na spokojenost zákazníků. 

Proč zvolit osobní přístup místo automatického chatbota?

Na rozdíl od automatických chatbotů preferuji lidský přístup. Mám schopnost řešit i složitější situace, což je klíčové v oblastech jako služby, B2B, IT nebo e-commerce. Lidský přístup buduje důvěru a zlepšuje zákaznickou zkušenost.

Co získáte:

  • Rychlou a efektivní komunikaci
  • Profesionální a empatický přístup
  • Zlepšení spokojenosti a loajality zákazníků

Jak bude spolupráce probíhat?

  1. Úvodní konzultace – Probereme vaše potřeby, komunikační kanály a časový rozvrh.
  2. Nastavení systému – Zajistíme přístupy a projdeme požadavky na komunikaci.
  3. Začátek práce – Ihned začnu zajišťovat podporu dle plánu.
  4. Pravidelné reporty – Budu vás informovat o výsledcích a spokojenosti zákazníků.

 

Doporučená délka spolupráce:

Pro efektivní podporu doporučuji minimálně 10 hodin měsíčně, rozsah je možné po dohodě upravit podle potřeby.

Features

Hodinová sazba
:
Ano

Reviews

Nebyly nalezeny žádné recenze

Podobné nabídky