9/9

Analýza klíčových slov - malé a střední firmy

30 000 
+
Doba dodání (ve dnech)21
Ahoj, jsem Kamila Pavlíčková a už přes 10 let pomáhám firmám s marketingem. Ať už potř...

Description

Obsahuje:

  • 50 - 100 klíčových slov, metriky: průměrná hledanost slova, obtížnost, CPC - náklad na proklik, trendovost
  • srovnání s konkurencí - až 4 konkurenční weby, metriky: návštěvy webu, průměrná délka, bounce rate, zdroje návštěv
  • pozice ve vyhledávání pro daná klíčová slova u vás i vašich konkurentů
  • Audit webu - technická analýza stavu webu, která Vám pomůže vylepšit SEO - zahrnuje informace o struktuře webu, obsahu webu, rychlost načítání, interní linky atd.
  • vhodné pro malé a střední firmy

Analýzou získáte:

  • informace o hledanosti a důležitosti jednotlivých klíčových slov a frází
  • podklad pro obsahovou strategii
  • podklad pro PPC, sociální sítě a další online kanály
  • report technických chyb web, které můžete ihned vyřešit

Cena zahrnuje:

  • online konzultace 2 x 30 min
  • vysvětlení pojmů (součást reportu) a doporučení, jak s daty dále pracovat
  • Report klíčových slov - výstup metrik v Excelu nebo pdf
  • Audit webu - report v pdf

Potřebné podklady od klienta:

  • adresa webu, případně seznam klíčových slov pokud již máte k dispozici

Zdroje: manuální průzkum, nástroje Semrush, Collabim, Google Ads, Sklik

Features

Hodinová sazba
:
Ne

Reviews

Nebyly nalezeny žádné recenze

Podobné nabídky