Košík je prázdný
Analýza klíčových slov - malé a střední firmy
Ahoj, jsem Kamila Pavlíčková a už přes 10 let pomáhám firmám s marketingem. Ať už potř...
Přihlaste se prosím, abychom vám mohli dát vědět, že přišla odpověď
Description
Obsahuje:
- 50 - 100 klíčových slov, metriky: průměrná hledanost slova, obtížnost, CPC - náklad na proklik, trendovost
- srovnání s konkurencí - až 4 konkurenční weby, metriky: návštěvy webu, průměrná délka, bounce rate, zdroje návštěv
- pozice ve vyhledávání pro daná klíčová slova u vás i vašich konkurentů
- Audit webu - technická analýza stavu webu, která Vám pomůže vylepšit SEO - zahrnuje informace o struktuře webu, obsahu webu, rychlost načítání, interní linky atd.
- vhodné pro malé a střední firmy
Analýzou získáte:
- informace o hledanosti a důležitosti jednotlivých klíčových slov a frází
- podklad pro obsahovou strategii
- podklad pro PPC, sociální sítě a další online kanály
- report technických chyb web, které můžete ihned vyřešit
Cena zahrnuje:
- online konzultace 2 x 30 min
- vysvětlení pojmů (součást reportu) a doporučení, jak s daty dále pracovat
- Report klíčových slov - výstup metrik v Excelu nebo pdf
- Audit webu - report v pdf
Potřebné podklady od klienta:
- adresa webu, případně seznam klíčových slov pokud již máte k dispozici
Zdroje: manuální průzkum, nástroje Semrush, Collabim, Google Ads, Sklik
Features
Reviews
Nebyly nalezeny žádné recenze