Košík je prázdný
Reklamní texty ve vyhledávání Google

Ahoj, jsem Kamila Pavlíčková a už přes 10 let pomáhám firmám s marketingem. Ať už potř...
Přihlaste se prosím, abychom vám mohli dát vědět, že přišla odpověď
Description
Chcete začít s placenou reklamou (Search Ads) nebo obměnit současné reklamní texty? Připravím Vám prodejní texty pro responzivní reklamu ve vyhledávání podle pravidel AdWords.
Co přesně znamená responzivní reklama ve vyhledávání?
Responzivní reklama neboli RSA – Responsive Search Ads, je aktuálně nejrozšířenějším formátem reklamy ve vyhledávání. Ke každé reklamě ve vyhledávání lze v administraci přidat více různých nadpisů a popisů. Google pak tyto texty v reklamě různě kombinuje a vyhodnocuje, která varianta je nejefektivnější. Každému se tak může zobrazovat jiná varianta reklamy.- Nadpis pro každou reklamu - max 30 znaků, až 15 nadpisů
- Popis pro každou reklamu - max 90 znaků, až 4 popisů
- Rozšíření reklamy o doplňující parametry jako jsou callouts a sitelinks.
Služba zahrnuje:
- kompletní podklad pro 5 reklam, 10 nadpisů a 4 popisy pro každou reklamu
- výstup je ve formátu Excel
Potřebné podklady od klienta:
- seznam klíčových slov, landing page, informace o konkurenci (lze domluvit krátký call)
Pokud nemáte definovaná klíčová slova pro Váš byznys, doporučuji zpracování analýzy klíčových slov, která bude odrazovým můstkem pro všechny online marketingové aktivity.
Reviews
Nebyly nalezeny žádné recenze